Friday, March 9, 2012

Salah seorangnya.

Assalamualaikum

Ini salah seorang calonnya, yang dilihat akan sempurna di matanya,tak lama lagi. Hati tertanya-tanya apakah dia benar-benar setia? Setakat ini ya,tiada lagi bayang curiga daripada orang lain,yg bisa menghapuskan rasa percaya. Tp walau apa pun bahasanya. dia harap dia tidak akan percaya,sepenuhnya.atau separuhnya, berkata dia pada hatinya, duhai hati... usah percaya jika ia durjana. Durjana,dr Suppiah asalnya kata.

Mempunyai pendidikan awal yang lebih hebat daripada dia,atas alasan itu hati tertarik secara langsung pd si dia. Walau turun sedikit demi sedikit kerana tekanan kerja., dia mengerti,itu bukan puncanya untuk melupakannya begitu saja. Antara pelajaran dan kerjayanya si dia dua dua insyaAllah ada, perempuan mana yg tidak mahu menulis beliau dalam senarai calon-calonnya?

Tidur yg berkualiti membawa bahagia,ditambah dengan usikan manja dari orang org yg signifikan dgnnya,. sebenarnya hati si dia risau juga,apa benar hny signifikan atau ada tersembunyi satu posisi di sudut hati beliau,yg si dia tidak ketahuinya? Sekali lg berkata di dalam hatinya. think positif Mastura Rara, everything's gonna be better. 



No comments: