Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Monday, January 2, 2012

Pasal Nur Amalina Che Bakri

Serius : Pelajar 17A1 SPM Nur Amalina Che Bakri Terlalu Bersosial di Universiti? (6 Gambar) | Aku Stress Giler
Haaaaa... terkejut bukan? tp pergh stylo gila. hehe. Best la. dah la pandai,stylo lg. tp ummmm.. x baik..

http://www.hmetro.com.my/articles/2012010404001020120104040010/Article#.TwPkZ3-_7MQ.facebook
Opssss ! mak dia .. ala cian mak dia....

http://www.youtube.com/watch?v=1nIZcQHKGOM
Ok fine. Walaupun dia xde iyakan,dia langsung tak nafikan. dan dgn kata2 dia td dptlah kita lihat dia adalah org yg berpelajaran drpd cara percakapannya. Dia xde marah2 or maki2 org yg sebarkan cita nie kan.. dia ckp elok2 suh buang.. huhu n ingt tau apa dia mintak.. doakan dia supaya mjd lebih baik.. siap suh kita doakan dia lg... ok... ini contoh yg still baik.
Jd kpd adik2,,ingt ye.teruskan contohi kak amalina kita nie . tp contohi dlm pelajaran dia je. Ingt kan? dia dulu 17A1   huyooooo... DAN AWAS . yg ppuan jgn tiru style dia k? jgn buat rambut jeniper lopez tu ish2 sah ke tidak nak solat tu haaaaa... ingt kat mak kita ek.. and jgn duk peluk2 ngan sapadia tu ishhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh !

K..mood : nak jadi kakak contoh..









Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts