Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Friday, March 30, 2012

Mekap tunang. Memang senyum habis la

Assalamualaikum

Sebagai seorang mahasiswi,walaupun tiada kelas pada setiap jumaat,tapi natijahnya tetap ada kerja nak buat. Seolah2 ada kelas. bgun pagi2,gosok gigi. dan wajib mandi. Rambut kalau tak berapa sejuk pagi tu,syampoo terus. Klu tak,lakukan saja pada tengahari. Jumaat lah ada masa untuk bincang pasal assignment, dengan lecturer. Atau dengan rakan-rakan seperjuangan.Hmmm. jumaat minggu lepas ada kerja lain selain assignment.
Gmbr pika kena crop sebab buat aksi luar tabie.
Jumaat lepas aku dimekapkan oleh freelance MUA Nurulnabihanpinksjetfuel utk contoh mekap pertunangan
Lepas siap bincang2 dgn  lecturer ngn rakan2 terus balik rumah sewa untuk bertunang ini.

TERUS SIAP MEKAP
(Warning : Gmbar2 99.99% sengih nampak gigi. Atas arahan photoghrapher walaupun x edit gmbr.)
Harap x meluat sebelum menyampah.
PM : xde ke kompeni nak mintak jadi model ubt gigi?

Bju x salin ag
Dah salin dah!  
silap x pakai contact lens.
sbb tak reti pakai.
takut tercocok mata.







 Haaa mmg sengih sampai nak terkatup bijik mata la !!

 Dakkk. serius senyum teran2 bagi nampak gigi.
*kak andam kata lawa.
# Lawa dak?????? -Berani ckp x lawa?


Pengapit pun kena mekap tau.





Siapppppppp !!
Dah boleh pegi bertunang dalam mimpi. Alhamdulillah..

Freelancer make-up~ menyediakan perkhidmatan make up utk pertunangan, perkahwinan, kelas make up, dsb. jika berminat boleh hubungi 013 4916045 (nabihan).

(Staiii copy paste hat asal)

Wajib tgk page ini . kerana telah merobah bulu mata,bulu kening,dan sebagainya.
*Dia boleh bertukar wajjah,boleh berubah suara.. - buat melodi cita senario ok?



Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts