Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Monday, April 30, 2012

Adam pelindung

Assalamualaikum

Aku kata Adam budak buas. Budak ini orang kuning :)
Sbb mmg dia buas. p sana p sini.
Bg aku dia mmg buas. berani. bersemangat. mencabar orangnya. Dia setuju kalau kata dia mmg buas. Dia kata,
Makin tua makin buas. 
Dia kata nnti dia nak bwk i sekali p rasa .. best..
     Nnt sapa nak jaga i..?.. ingt i blh independent tempat mcm tu? hehe
Dia kata  ' i kan ada... nak u rasa cmne hidup sbg rakyat yg marhaen..''
     i tahu apa yg u cuba nak i rasa tu.. i ok aje klu ada pelindung,huhu. kalau x,duk umah saje la          jwbnye..

Dia kata dia lah pelindung i kalau dia bwk i.   
 tak kan la nak tinggal u... nnt blh rasai pengalaman..

Mana lah tahu u boleh plak x ingt kt i nnt.. hehe.. ok ok..
.
 .
.
InsyaAllah..





Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts