Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Thursday, October 4, 2012

Prejudis.Perasan.Penakut nya aku nie

Assalamualaikum

Aku sewa kete. Pastu dia hantar la depan rumah.
Pastu dia ajak aku naik kereta tu pulak. Masa tu pukul 12.35 tgh mlm.
Dia kata hantar la dia,kete dia kat KHAR.
Aku
Eh ye ke nie? Dia nie saja2 ke mmg prosedure nak sewa kete mcm nie?
Aku bukan apa..kalau dia main2 mcm mana?
Tp aku nie berfikiran negatif kan? Yela xkan dia nak jalan kaki??
Tp ahh ee pening la aku.
Aku bukan apa... aku tak kenal dia. Bagi aku,logik la kalau aku takut kat dia. Sbb kami berdua. tgh malam pulak tu.
Tp ala aku nak takut apa? bukan jauh aku kena hantar dia! Dekat je pun
Tp aku tetap takut. Sbb dia mcm gesa2 sgt. Aku x sempat nilai tahap keseriusan dia mcm mana.
Aku keliru.
Mmg la aku nie prejudis sgt. Smpai dia kata
Takut abg bwk lari ke?

Ehhh.. aduhh. kantoi la aku nie.
Tp logik la kan kalau aku takut? kalau aku kenal dia xpe..tp nie aku x kenal...
Aku je kot yg x kenal dia. tp org lain kenal kan? kot?
Cuaknya aku td... perlu ke aku nek kete dgn dia.

Eeee malunya.. mesti dia kata aku nie perasan gila sampai fikir yg dia nak apa-apakan aku!
Tp bg aku siapa pun dia,kat mana pun masa tu, kalau kita tak kenal, kita x boleh naik kereta berdua bersama di tengah2 malam pula.
Aku berhati-hati sgt kah saudara saudari?
Padahal aku nie siapa je pun?
Aku takut.. jgn la letakkan aku dalam situasi mcm tu lg..
Kalau nak bergurau.. buat cara gurau..
Kalau serius..tunjuk la cara serius.
Aku heran. Tiba2 kawan dia dtg ambil dia.
Bukan td dia suh aku yg hantar dia???
ke dia dah sms kwn dia tu? Tp bila masa. xde nampak pun?
sama ada aku x perasan atau dia dah plan semua..

Aku lambat bgtw yang aku x pandai bwk kete. Bodoh pulak rasanya aku nie besar2 pun xpndai bwk jgk lg. 

Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Wanita kembar sbg hiasan

Assalamualaikum


..Seindah hiasan dunia adalah wanita solehah..

Pesanan Mokda : 
Jaga diri Mas.. Tak perlu jadi Liyana Jasmay... mahupun Lisa Surihani.. 
Shopping.. berpada-pada... itu Syaitan kalau kita beli..beli..pakai sekali..simpan dalam almari.. 
Hidup ini perjalanan... bila  mana kita di atas, kdg2 kita x nampak org lain.. sebabnya kita yang jauh.. bukan orang itu.. 

*Klik link yg i tambah k ! 
Thanks Mokda... 
Adawias Ibrahim.

Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts