Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Sunday, November 4, 2012

Sayang betul aku kat dia

Assalamualaikum


Sayang betul aku kat dia.
Dia buat salah teruk, aku menangis satu malam.
Dan kemudian esok pagi, aku jumpa dia, dia tersenyum.
Kesalahan dia memang tak layak untuk bagi senyuman itu.

Aku nak marah, tapi aku nak ketawa.
Aku nak pukul, tapi aku nak ketawa lagi.
Aku nak tunjal kepala dia, tapi aku takut kepala dia sakit.
Aku nak lepaskan kemarahan aku, tapi aku takut dia terasa.
Aku nak merajuk, tapi aku nak berbual dengan dia.
Aku nak paling muka, tapi aku nak tengok muka dia.
Aku nak menangis, tapi aku tak nak bersedih masa tu.
Aku nak maafkan dia sebab aku nak terus sayang dia.

Aku kata dia bodoh, dia kata, memang.
Aku kata dia tak fikir, dia kata, tu lar pasal.
Aku kata dia tak guna otak, dia kata itu betul.
Aku kata dia bangang, dia kata paling bangang.
Aku kata dia jahat, dia kata takda niat.
Aku kata dia takut bila buat salah, dia kata takut gila.
Aku kata dah agak dah, dia kagum dengan firasat aku.

Aku dah tak tau nak kata apa, dia kata,
jangan kata apa, pukul je.
Aku dah tak nak pukul, dia kata maaf.
Aku tanya dah makan? Dia kata nak makan sama.
Aku kata jom.
Aku kata dalam hati..

"Tuhan, kalau betul dia  jodoh, 
biar aku lawan untuk jodoh ini!"

edit dari zahiriladzim.blogspot




Untuk awak ... :)

1 . Saya nak surprise macam nieeeeeeeeeeeeee !! awak masuk la dalam tu.xpe kita masuk sama2. hahaa. lepas kawen ok wekkk ;p

2 . Saya dah teman awak tgk cite yg saya x minat kan..Budak pailang. Awak bila nak teman saya tgk cite mcm nie?? :(

3 . Rumah orang lain..huuu. SINI . kita bilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ? 


Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts