Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Sunday, November 25, 2012

Lenguh kesat air matanya

Assalamualaikum

Aku nangis..
Aku dah kesat air mata tp ada lg yg turun.
aku kesat lg..
tp turun lg..
rasa basah jari aku.. dan belakang tapak tgn aku...
aku lenguh lap lap
aku biar... air mata jatuh tenang-tenang turun sampai dagu...
dan berakhir di muara rasa..
aku lap lagi,lalu aku angkat lutut dan aku peluk..
mcm aku peluk hati ini supaya tidak di sakiti lagi...
sudah-sudahlah lukakan hati ini lagi....

aku pandang awal perkenalan...
aku nampak semyuman aku..senyuman aku yang manis gila babi dulu.
aku nak ulang kegilaan tu..tp untuk apa...

kalau betul apa yg dikata..mana buktinya?
kalau xde buktinya..apa tanda2nya..
kalau tanda2nya tak menjelma..
x kan kau tak rasa..
apa yg patutnya kau rasa
bila aku buat perkara yg sama utk kau...


Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts