Tuesday, January 8, 2013

Lalala Isabella Bag House !! :)

Assalamualaikum semua,,

Hai assalamualaikum sekali lagi..Hari ini yaknie pada malam yg indah ini Rara cuma nak buat perkongsian tentang bag. Beg. I beg u. Eh, i bag u. Eh, eyebag. Eh, Isabella Bag House in da hausss ! ngeeeee ^^ Haruslah buat entry sedikit sebanyak sebab secara rasminya ai terlibat dalam pengiklanan Isabella bag house ini walaupun just sebagai model. So, inilah dia !

ISABELLA BAG HOUSE BY KHEL 
Motif nak post, sale !! 
Y.E.S masih berlangsung taww ;p
beg kuliah/kerja 

Semua cantik-cantik kan?? eee,,
Beg ni kan, kalau pegang tanpa tali panjang tu perghh sejibik sebijik mcm CEO. ngeeee
smart kasual 

Beg jalan2,deting,g kedai beli bedak blablabla ;p 


Well,i tell u guys,sepanjang shoot utk beg ini memanglah saya sendiri (memeyy laaa) yang melihat memegang dan merasai bagaimana beg2 ini dan tahap kualitinya, iiiyaa baik,memuaskan dan menepati ciri2 remaja seperti saya. Awww remajakah?? hoho. Jadi mana2 pilihan adalah tepat dan sesuai untuk digunakan plus digayakan. 

Beg jalan2 pun bulih, p kuliah pun bulih, p deting pun xpa org x marah,
p kem ? pun boleh...semua boleh 


 yg nie pun multi function. Sila lah pilih yg mana berkenan di sanubari ye ! 


 Isabella pernah sponsor kami2 utk photoshoot tempoh hari :) 
thanks owner, khel 





Cantik kan cantik kan?? Untuk maklumat lanjut silalah LIKE page Isabella Bag House PAGE untuk pastikan maklumat2 dan update akan sampai kepada anda dgn cepat dan tangkas sebelum org lain grab dulu ! :)

dan follow juga blog dan twitter, cekidaut  Isabellabaghouse.blogspot.com  bag- bag nie kat luar lagi cantik dilihat tau..


2 comments:

yanmaneee said...

fila
nike air max 95
nike shoes
air max 97
nike air max
nmd
moncler outlet
fila shoes
air jordan
nba jerseys

Unknown said...

replica bags and watches replica gucci x2x95w6b63 replica zara bags why not check here p1m55n1q49 replica louis vuitton bags replica bags delhi have a peek at these guys i8v71b4c25 high quality replica bags louis vuitton replica bags neverfull