Saturday, January 19, 2013

Tak habis2 penat

Assalamualaikum

Aku menaip dengan penat.
Penat. aku tetap menaip sbb aku nak kata aku tak penat
Penat sungguh buat2 tak penat
Huffff...penat..

Skg aku penat dgn program..
Alah,yg aku kata jadi fasi utk kakak2/abg2/makcik pakcik GSTT tu.
Xde la penat sgt lyn dorang,x penat pun.
Yg penatnye sbb dr pukul 7 pg - 7 mlm.
Itulah namanya penat.

Aku bgun tido dgn masih penat (setiap awl pg pun aku penat haha)
Dan tido pun dgn penat (sbb aku bloging & fb dulu sblum tido hehe)
So penat lah hari2 selama 4 hari.

Skg cuti dr program tu.
6 hari.
Penatnye. Penat menunggu.

Disebabkan cuti, aku ada masa kemas bilik
Td aku kemas bilik
Kemas bilik secara menyeluruh
Gila penat sbb 4 hari dah x kemas bilik.
Berpeluh mcm aku join merentas desa darjah 6 dulu.

Mau x penat. Aku mana ada roomate nak tolong.
Sbb aku poyo, selesa duk sorang2. Hehehe.
Jadi aku ajak lah kawan2 klu ada sape2 nak tido umah aku cuti2 nie.
Umah sewa aku.
So. crowded gila bilik aku
Crowded dgn happiness. Best jugak duk ramai2. Bising je. Memekak.
Aku jadi happy. Heheheheee
Skg pun aku gelak dlm hati mengenangkan kwn2 aku yg tumpang bilik aku ramai2 nie.
Ini lah campus life, Enjoy !!

Oh. Walaupun aku penat kemas bilik tadi,
kejap lg aku nak kemas lg.
Sbb aihhhh, x puaih hati.
Still ada seurat dua urat rambut atas lantai putih bilik aku nie.
Geram ! Pantang. Tak kira jap lg nak sapu bilik lg sekali.
Secara kaw kaw punya. Hehe.

Oh pasal rambut.
X sabar nak ada duit lebih khas untuk rambut.
Pdn muka aku kan,
Form 5 aku rebonding ala2 fouziah gous
Form 6 aku curl kan mcm elyana kalis rindu
Habis form 6 aku rebonding lg
And sebelum masuk U,aku rebonding mcm kwn aku yg cina masa kerja sama2 dulu.
Sem berapa ntah, aku buat gulung2 mcm selena gomez plak.
And last dgn
Rosak. Hahahahaha

Pastu aku rasa rambut aku pun dah penat.
So skg tgh tunggu rambut2 baru tumbuh panjang sikit lg
Lepas tu baru nak pakai rambut asli aku
Ikal mayang bak mayang sari . *puihh

So perkaitannye adalah bila rambut rosak,ia mudah putus bak bunga2 cinta gugur di pusara.

Skg aku penat dgn persoalan yg timbul di benakku
''Perlu ke aku citer sampai ke rambut sekali????''
Tp aku dah taip dah pun.Penat lah nak delete balik.
Penat lagi.

Sgt penat. Byep !

=P




1 comment:

Unknown said...

penat bace entri ni...ehehe :p