Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Tuesday, January 15, 2013

Seksi Ovari

Assalamualaikum


Hai, holo, helo !

Saya.....xde nak tulis apa2 sekarang. Tp, tetap nak update jugak.Well +,+

Oh tadi,
baru sebentar tadi saya sms Leena untuk beli buku dari dia.
*Konon mcm kenal je Leena tu sampai panggil pun Leena je. Nama penuh dia Fazleena Hishamuddin- Sila google sendiri ea.
*Konon kedekut kredit sampai sms je utk order buku. Skg tgh tunggu dia reply. Klu reply, replylah. Klu tak,setengah jam lagi ak call eh? -Motif sms is saje nk baca cara dia tulis sms. Dari segi ejaan,tanda baca,ikon dsb :) Yelah, mari kita lihat cara org bahasa berbahasa yeahh?

Buku nie ak akan ada tak lama lg.In sya Allah.. Jeles and dengki dgn Faz. Haha !
Xde la...mmg lama dah nak beli tp asyik tangguh3 je. Xnk tangguh lg nnt kena tunggu terbitan seterusnya. Lama! Sape yg susah.... kan...

Ni bukunya.


Peminat puisi indie? Kita gang !
Peminat bidang fotografi? SINI ada kontest mudah. Khasssss utk u all :)

Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts