Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Thursday, March 7, 2013

Tadi kan tengah gaduh??!

Assalamualaikum

Some of the conversation that i still remember. 
Walking on a street under night sky to a restaurant : 

Awak tu cubalah senyum sikit, dgn org lain bukan main gedik. Dengan saya nie mcm @$%^ ! 
Hoh so u expect i nak happy2 la dgn org yg tipu i? 
Apa? I tipu apa lg?
Yesss u x tipu apa2. U **** tp u kate ****Eh i malu la kena tipu hidup2 mcm tu??! 

Awk nie x phm. Sy bukan sengaja nak tipu, tp nie utk kebaikan
Hah. so mana kebaikannya? Kita x dpt sebarang manfaat pun bila awk buat mcm tu. Mlh tgk,makin jadi????
Awk yg buat benda nie jd besar awk tau x.
Semua nie jd mcm nie atas 1 sbb je.  awk menipu. u lied ! 
Awk tny soalan mcm polis ! 
I cuma pastikan apa yg i patut tahu, i tahu
Awk tny mcm sy ada buat salah besar
Klu awk tak salah,jwb je la semua soalan sy. Why make it so hard??
I x boleh la org tipu2 nie. Pantang tau. 

 *********
Ok menipu nie ada 2. Utk kebaikan, keburukan,
Tp matlamat tak menghalalkan caraaaaaaaaaa

Ok katekan ada perompak nak rompak awk, tp awk tipu kate xde duit kat dia. Dah kalau awk xnk tipu, awk nk bgtw awk ada rm100 dalam beg awk??
Oh so skg awk nak samakan awk nie dgn perompak tu la?  
Takkk...tp situasinya mcm tu la. awk terpaksa menipu

Tp awk masih ada pilihan utk bohong atau bercakap benar! 

Step stops bila sampai restoren.

Tutup pulak kedai nie..
A''aah...hmm
Dia buat bengkel ek kat sini 
Ntah.....
Kite g kedai hijau ek?
Okay..

Walk again ..

Cuti midsem bila ek?
Ntah..kenapa? 
Nak balik carik duit. Hehe ! 
Ishh. 
Hehehee.Yeayyyy! 
Suka sgt awk nie kan  :)  Tak malu. Daaaah. menyampahla. wekk. 


Then i just realised 
that..













Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Jangan Jatuh!

Perasaan yang terlalu menakutkan
Perasaan yang terlalu menyeramkan
Aku ditinggal di tepi jalan
Aku ditinggal tanpa rakan dan taulan

******nya perasaan ini
Ku fikirkan aku bisa berdiri sendiri
Terlalu percaya pada kudrat diri
Sampai aku lupa yang aku tak mampu berdiri

Tapi bukan sebenarnya aku ini tak mahu
Bukannya aku tak mahu ditinggalkan seperti dulu
Tapi aku sudah dibiasa untuk berada bersama2 kamu
******lah engkau yang memaksa aku diajar untuk memegang tangan itu
Bila dibiarkan aku sendirian--
ah, ******.


******
******
******
******

jangan jatuh
jangan jatuh!

Semua orang memaksa aku terjatuh2
Dan aku bisikkan pada jiwa aku
Yang kulit ini tak akan melepuh

Ku biarkan siapa-jutanya berada di belakang telinga
Ku biar saja;
Aku kata aku takkan jatuh kerana dia
Aku takkan jatuh semata!


Semata dia

Jangan jatuh-jatuh

jangan jatuh-jatuh
jangan jatuh-jatuh

jangan jatuh!

Sumber : Fynn Jamal


******************************************************
Siapa Fynn Jamal? Salah satu perempuan yg aku minat. aku kagum. aku adore giler !! Hanyut dengan kata2 nya yg tidak malu menggunakan bahasa yg jujur dalam setiap rasanya yang tak pernah kosong dalam sedalam nya... Ah,ini jiwa.
Sekarang nie WWF Malaysia tgh mencari local band terbaik untuk represent earth hour 2013. 

Jom bersama2 aku undi ! kat sini.
 Jgn lupa LIKE http://local band who is the best.post;postID=2004.com

Teaser from Firdaus Norjaya Photo
Can't wait ! :)



Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

Popular Posts