Tuesday, October 9, 2012

Muhamad Amirul_Mirularts photoghraphy

Assalamualaikum

Tempoh hari *dah lama nie,baru update* UP (UPSIan Photoghraphy) bekerjasama usahasama dengan team Photo Student Politeknik Sultan Azlan Shah (PSP)  untuk 1 outing.

Salah seorang photogh dari PSP is Amirul.*Hai Mirul* 
Yang lain2, dalam 4,5 orang lg team ini saya belum pasti lg sbb sy belum di-tag picha nye kpd saya.. Oh xpe..sy mmg suka pose terguling tergolek *haa nampak hiperbola* dpn kamera tp sy x dpt pun gambarnye saya tu. hihi. Internet slow ek? xpe.. try UNIFI

Kawan-kawan mari berkenalan dengan ;

dan like page baru beliau

Like tanda support usaha anak muda yang cinta akan seni fotografi ini. 
Seni itu halus,halus itu saya. 
Tp makhluk halus itu dia.hee.

The gambars..

Pose nie Sahar Alif yang ajar.
* x reti2 aku nih*



Pengalaman shoot dgn group baru kenal nie buat sy sedar bahawa banyak bendaaaaa lagi sy nak kena belajar dalam talent mentalentkan saya nie. Terima kasih bagi tunjuk ajar :) Nnt saya improve lagi deh..

 THANK YOU U GUYS

Anyway jap jap..cantik x tgn sy? Kih3 amboi kau soalan! Boleh dgr org2 duk jawab ''x cantik pun mekkkkkkk!!!'' 
Dah tgk produk terbaru skg nie? Dah LIKE belum ? Sy klik like sbb suka 'botol' dia tu. Comel,simple,& pink pink tu penting. Silakan u all klik pulak ek.? Elianto Hand Cream.  Tp Rara x beli lg sbb Vasseline punya banyak lagi.. Tp xpe habis Vasseline tu nnt kita try Elianto plak deh? Selalu Rara pakai Elianto nie utk eyeliner ngn maskara je..best. Jimat.  Skg dah ada hand cream,so jom beli sama2 moh kite..
Sbg perempuan mak mentua x kisah kalau tgn kita kasar.. yelaaa bt keje umah kan.Tp suami kisah! ^_^   
(( Klik SINI kalau ada BF yg sejati. Stara mana dia blh mkn KFC baru nie boh?))

Heheheee..sorry loyar buruk. bye2 semua.. nak buat kerja sekolah..Salam.

No comments: