Sunday, August 24, 2014

Photoshoot Gaza Shawl

Assalamualaikum

Alhamdulillah, Photoshoot Gaza Shawl terbaru ini menandakan saya masih dengan #suportgazashawl. Dalam instagram saya @masturarara , hari2 ada update terutama bila tengah pakai shawl ni.

Entry #supportgaza shawl sebelum ini --> Support Gaza Shawl ~ Ekspresi Sokonganmu.

Tak sabar nak tunggu hujung bulan ni. Sebahagian hasil daripada pembelian anda semua, kita kumpul siap-siap untuk didermakan kepada saudara islam kita di Palestin sana. Semoga lancar jawapan kita bila Allah soal di akhirat nanti :) Walaupun sumbangan kita tidaklah sampai mampu sediakan rumah baru untuk setiap mangsa, tapi bila kita ikhlas, nilai keikhlasan itu lah yang Allah kira nanti. InsyaAllah. 

Tadi tengok berita, hari ni Zionis bedil apartmen kediaman penduduk. Wanita, kanak-kanak, orang awam... cedera parah...ada yang terbunuh. Dimanakah sifat kemanusiaan Zionis???

*************************************

Buat mereka yang ingin turut sama membeli dengan Rara sambil menderma kepada penduduk Palestine yang memerlukan, bolehlah usha gambar di bawah untuk lihat shawl yang Rara jual ni. 

Pengumuman : #Support Gaza Shawl dibuka untuk tempahan secara borong. Semenanjung Malaysia, Sabah Sarawak, Brunei dan Singapura. Terima kasih kerana menyokong kami.


Material : Chiffon High Quality
Harga : RM39 tidak termasuk postage
Postage : RM6
C.O.D : Kota Bharu & Wakaf Bharu
Berminat? Whatsapp/sms 01127799383
Selamat menderma..

Labuh ~ Selesa
#SupportGazaShawl ~ Ekspresi Sokonganmu

Kredit gambar 
Photographer : @domeyleo
Facebook : Domey Leo 
Contact : 016-9449377 sms/call/whatsapp for detail.
#displaymoment #domeyleophoto