Friday, March 9, 2012

B utk bodoeee

Assalamualaikum
Ini gambar sem lepas.

Kenapa bergambar segedik yg mungkin dgn buku? Buku kenegaraan pulak tu. Ew?!
Itu tanda aku gembira sebenarnya,sbb itu kertas last utk final exam. Kenegaraan ! Pastu,packing2 barang,terus balik kg. Utk cuti semester 3


 rasa macam over pun ada
*mmg over sebenarnya.


Pastu.. Skg memandangkan dah masuk semester baru, kenegaraan ini dilupakan bersama kenangan sahaja. Sebenarnya aku nk bgtau yg aku x dapat A kertas kenegaraan nie. Aku rasa aku bodoh sgt. Kenegaraan je pun? Bahasa Melayu je pun? Apasal bodoe sgt? *aku tny diri sendiri,jd u guys tak perlu jwb.
Sedih. Hampa. Kachiwa.Merana. Durjana. Rasa macam dah byk baca, tp baca saja,mungkin ada yg x masuk kepala. Mungkin termakan semut agaknya 40 hari yg lepas - masa nie.

DAN ! kepada adik2 kak mas di luar sana,yg TERtengok blog nie,kak mas nk bgtw siap2 bhwa buku nie kak mas x jual. kak mas juga x leh bg pinjam. pasal apa? pasal buku nie bukan kak mas punya. kak mas pinjam dari Razali. Jadi kalau nak jimat duit mcm akak,boleh lah hubungi beliau. *Tp smpai skg nie ak belum pulangkan buku nie pd dia sbnrnya. Lama lama aku akan lupa. Dan akhirnya,akan jd milik aku jua. gamaknya lah. Hahaha ! 
Chaou.

No comments: