Thursday, April 5, 2012

Bagai Mastura mendapat bunga

Assalamualaikum

First time dapat bunga..sekolah rendah. Kwn laki bg. Nama dia Edwan. Rasanya dalam darjah 5 or 6 la kot. Ke darjah 4?? Ntahhh.. x ingat. Saja2 kami. Bunga plastik plak tu. Sekuntum. Ada liplap liplap. (Glitter) Klu sentuh sah2 lekat sinar2 kat jari,juga turut merebak ke seluruh bahagian yang terdedah tetapi tidak ketara. Sikit2 ja. x jadi masalah. 

Lebih kurang gini la kot. x ingat dah. sekuntum ja.ala2 bunga melor org kawin
Second.  Dapat bunga hidup. Boyfriend bagi masa DARJAH 6. Ngeeek. apa maksud boyfriend pun x tau masa tu. Tp kira ok la. dapat bunga hidup. Bunga mawar kembang. Warna merah. wangiiiiiii. :) pakwe nama manav. Ntah mana dia rembat ke x tau. hehee. Tp masa tu i kat kelas jd masa i x tau nak letak mana,i letak dalam tong sampah. HAHAHAA haremm jahat aku. Tp seyes,,aku tak tau apa patut buat dgn bunga tu. hewhewhew. naif.


 Lepas tu x ingat dah. Rasa mcm ada. Tp bila nak ingt2 utk catat,cam xde detail plak. Hmmmmp. xpe. xpe. Kita catat hok ingak jah k.

Third. Teruskan dgn melayan gambar2 bunga ituuuuuuuuuuuuuuuu..


Kami p Cameron Highlands
kami? sapa?
:)

































Kenangan paling manis,paling harum.paling cantik.paling indah,paling bermakna,paling berseri dalam hidup aku :) dapat bunga berbaldi-baldi.Heheheee. Serius happy gila. Gila happy.Mau x happy kan.Berbaldi2 bunga. Aku bg kt sume kwn2 hat suka bunga. ngn letak kat rumah.  Ada satu tips utk lambatkan proses bunga layu. 
Buh panadol/Paracetamol dalam air bunga tu. Bunga akan kekal hidup dalam 2 minggu. Klu x buh ubt tu mybe seminggu x sampai. Biasala. bunga hidup. Yg hidup pasti mati.
Yang paling best saat nie,saat bila aku peluk sume bungkusan2 bunga nie sampai x nmpak bijik mata. sampai tenggelam aku oleh bunga2. heheheeeee. Syokk uuu. 

Forth 
Birhday 22. From Aliya senyum   
Special sangat. Sangat special. Thanks liya,semoga cepat kawen dgn. Heheheee











No comments: