Wednesday, December 10, 2014

Tudung gaya baru terkini 2015

Assalamualaikum

Sedar tak sedar, kita telah pun menuju pada pengakhiran tahun 2014 ini.. Emmmm, tak lama dah you olls. Alhamdulillah, bagi penulis sendiri, (aku lew) penulis merasakan tahun 2014 adalah tahun di mana industri fesyen hijab berkembang pesat melalui online. Berbanding dengan tahun-tahun terdahulu, perkembangan fesyen hijab tanah air terutamanya biasanya akan dapat kita lihat melalui kaca TV sahaja namun kini, segalanya cukup mudah dan cepat, iaitu melalui media massa sahaja. Dan yang paling dekat dengan kita adalah, media sosial :)

Satu perkongsian melalui media sosial penulis sendiri, di instagram baru saya @irraralabel ( irrara label ) sudah terdapat beberapa fesyen hijab terkini khas untuk di fenomenakan pada tahun 2015 nanti. InsyaAllah.

mastura rara
 
mastura rara
Mutiara Shawl

Salah satu bentuk hijab yang didatangi secara separa instant. Mutiara yang sengaja disusun di atas kepala menjadikan pemakai kelihatan seperti memakai mahkota yang cukup simple tapi comel. Kan? Hehe :) Direka khas untuk memudahkan hijabster memakai selendang dengan hanya 30 saat sahaja. Kepada semua pembaca, cubalah, dan rasai perasaan menjadi princess sekarang juga !

Price : RM 30 termasuk poslaju

Material : Chiffon

Bidang : 50"

Order : 01127799383  atau pm fb MASTURA RARA

Ig shop : @irraralabel

No comments: