Join kawasan gadis cantik jejaka tampan

Sunday, December 1, 2013

Koleksi surat cinta untuk Faizal Ahmad / Mr.Konar Leper / Abe Muse

Assalamualaikum

Fenomena Mr. Konar Leper masih hangat di laman sesawang... ingat tak Rara pernah tulis entry pasal Abe Muse nie? Kalu x ingat terjah SINI Siapa Abe Muse ? Mr. Konar Leper ? 

Hari nie, Rara kumpulkan pesanan daripada kawan2 yang nak sangat suruh sampaikan kat Abe Muse kecintaan ramai ni.. nah.. khas utk abe muse, mereka kirim salam! (padahal aku pun sama hee) Assalamualaikum, baca nih abe muse uuuiiii.


AWAS : Ini bukan surat jiwang, kalau nak jiwang2, tulis kat sini ---> Kongsi cerita jiwang anda
Ini surat untuk Mr. Konar Leper
sambungan di bawah

Daripada Asmah Cemah 
KLIK GAMBAR UNTUK MEMBACA
daripada : Mariatul-Mar 
KLIK GAMBAR UNTUK MEMBACA
daripada : Wan Nur Aqilah-Qiqi 
blog : http://summerlovecheery.blogspot.com/

daripada : Haqimah- Qimah  (call her Qim) 
ni kite punya pantun. hehek ^_^
Mastura-Rara

Okay itu saje untuk kali ini. Kami suka abe muse kecek luarrrrrrrr... 
kami doakan Abe Muse jupo dengan jodoh hok cantik jelita berbudi pekerti mcm 
model2 nie... -------- > Model Hijabista !
  Ok..sesuai la ngan org hensem 


Terima kasih sudi bace,dah follow kita? :)

No comments:

Popular Posts