Friday, February 3, 2023

Wedding Planner Terbaik Asia Tenggara 2023 - Glassy House Event Planner

Assalamualaikum

Majlis perkahwinan yang meriah dan gilang gemilang pastinya diimpikan oleh setiap insan yang akan menamatkan zaman bujang mereka. Dalam mencari wedding planner - wedding planner yang trusted 100%, kita yakin semua orang sedang berhati-hati dalam membuat tempahan kerana  dewasa ini, kes ''scammer'' makin menjadi-menjadi dan berleluasa di negara kita, sama naik dengan negara-negara luar. 

Sudahkah anda membuat penyelidikan dan menyiasat siapakan wedding planner yang anda mahu booking itu? Adakah anda masih buntu dalam membuat penilaian yang bijak? 

Hari ini saya akan tunjukkan Perancang Perkahwinan / Perancang Majlis yang terbaik, yang yakin seratus peratus wujud, boleh dipercayai, dan sedia membalas pertanyaan-pertanyaan anda tanpa unsur-unsur 'scam' . Dan yang paling dimahukan oleh bakal-bakal pengantin, pastilah pelamin yang cantik serba mewah tapi berpatutan, busana-busana indah dan menyerlahkan seri pengantin, dan juga dandanan make-up yang flawless yang mampu buatkan hari anda bergelar raja sehari menjadi momen yang paling indah untuk dikenang sepanjang hayat anda. Jom kita jamu mata dengan paparan gambar-gambar khas daripada pemilik Wedding Planner Terbaik ini. 



Butik Glassy House Event Planner beroperasi di Bandar Agacia, Kampar (Sebaris dengan Speedmart 99, Bandar Agacia) 

Antara pasangan yang telah mendapatkan sentuhan tatarias daripada MUA Farah Hani dan juga busana indah yang disiapkan oleh mereka. 










Cantikkan pelamin mereka? Dari skala 10, sis bagi 10.2 !! Untuk anda yang berminat untuk menempah perancang majlis sempena apa-apa event di hari gembira anda, jangan ragu-ragu untuk stalk dan hubungi mereka di nombor dan link yang disediakan di bawah, ok! See you.


No comments: